در طول سفر با تور استانبول گشت و گذار در جزایر زیبای استانبول را فراموش نکنید، در طول سفر به ترکیه یک روز خاص را در یکی از جزایر دیدنی استانبول سپری کنید.

1.جزیره پرنسس استانبول ترکیه 

جزایر توریستی استانبول ترکیه - جزایز پرنسس استانبول (Prince Islands) اولین پیشنهاد ما به گردشگران تور ترکیه است. جزیره پرنسس نزدیک ترین جزیره به استانبول است و یکی از مکان های توریستی ارزان و قیمت مناسب در ترکیه محسوب میشود. جالب است بدانید که ورود ماشین به جزیره پرنسس ممنوع است و توریستان و گردشگران برای گشت و گذار در سرتاسر جزیره انتخابی جز این 3 ندارند : 1. پیاده روی، 2. کرایه دوچرخه و یا 3. کرایه درشکه هایی با اسب.

نشانی جزیره پرنسس استانبول ترکیه، چطور به جزیره پرنسس استانبول ترکیه بروم ؟ 

قایقهای Mavi Marmara به طور منظم از بندرگاه Kabataş (محله اروپایی) و بوستنکی (محله آسیایی) به طرف جزیره جرکت می کنند. زمان مسیر از بندرگاه تا جزیره پرنسس 40 دقیقه زمان می برد، از این رو خود را برای سفر آبی 45 دقیقه ای آماده کنید. 

 

2.جزیره بویوکادا - Büyükada

جزیره بویوکادا از محبوب ترین جزایر استانبول در میان توریستان تور ترکیه محسوب می شود و بازدید کنندگان تفریحات و امکاناتی در این جزیره در اختیار دارند. یکی از ویژگی های منحصر به فرد جزیره بویوکادا استانبول وجود خیابان های عثمانی زیبا در اطراف این جزیره است، در طول گشت و گذار در این جزیره سری به خیابان های عثمانی بزنید، در آنها قدمی بزنید و نگاهی به اطراف بیندازید. همچنین می توان از مرکز شهر به ازای 5 لیره دوچرخه کرایه کنید. 

 

جزیره بویوکادا و جاذبه های جزیه، دیدنی های جزیره بویوکادا

محبوب ترین اماکن دیدنی جزیره بویوکادا، کلیسای آیه یوری (Aya Yorgi church) و مناظر زیبایی بالای تپه است. از سمت تپه ها به سمت برگشت، سری هم به یتیم خانه قدیمی یونانی Prinkipo Orthodox ، یک ساختمان 20،000 متر مربع، که از چوب ساخته شده است بزنید. یکی دیگر از جاذبه های مهم جزیره بویوکادا، خانه ی سابق سابق لئون تروتسکی و هتل اسپلندید پالاس است. جالب است بدانید که هتل اسپلندید پالاس (Splendid Palas Hotel) با گنبدهای نقرهای و کرکهای قرمز اش در سال 1908 افتتاح شده و یکی از زیباترین نمادهای جزیره بویوکادا می باشد.

 

خانه در اطراف استانبول میتواند لذت شمارو از سفرتان به ترکیه چند برابر کند.


بیمه ها جزیره ,استانبول ,ترکیه ,پرنسس ,بویوکادا ,جزایر ,جزیره پرنسس ,جزیره بویوکادا ,پرنسس استانبول ,اسپلندید پالاس ,جزیره بویوکادا، ,جزیره پرنسس استا منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تازه ترین مقالات در حوزه زناشویی DownLoad Master رانیکا دانلود پرشیا دانلود لباس کیلویی رنگ سال فروشگاه ابزار، چسب و پیچ و مهره 20 ابزار چگونه بهترین خرید خونگی را داشته باشیم؟ ایران فیلم | دانلود فیلم رایگان