شفقنا- در شرایطی که قائدی و دیاباته مصدوم هستند مهاجم سابق سایپا می تواند زوج ارسلان مطهری شود.

به گزارش شفقنا ورزشی، علی دشتی بعد از درخشش در سایپا راهی آبی پوشان پایتخت شد اما نمایش ناامید کننده ای داشته و کمتر فرصت بازی به او رسیده است.

به نظر می رسد که بعد از آسیب دیدگی دیاباته و قائدی فرصت برای حضور دشتی در خط حمله آبی پوشان برسد.

بعد از بازی استقلال با تراکتور استراماچونی در نشست خبری گفت متوجه شدم که دشتی بر خلاف چیزی که به من گفتند می تواند در پست مهاجم بازی کند. استراماچونی اشاره کرد که حتی قبلا به او گفته بودند قاعدی نمی تواند مهاجم باشد!

 

استراماچونی تنها یک بازی به دشتی در پست دفاع راست بازی داد که عملکرد افتضاحی داشت و بعد از آن در پست مهاجم دشتی چند باری به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد و اگر یادتان باشد در دقایق پایانی بازی با تراکتور دشتی که به عنوان مهاجم کار می کرد خیلی خوب بازی کرد و یک موقعیت صد درصد برای شیخ ساخت و قبل از گل علی کریمی نیز تاثیر کوچکی داشت.

دشتی در بازی با نفت مسجد سلیمان افتضاح بود! خودش هم گفت که از بازی اش خجالت کشیده است. حالا بروید آن یک نیمه را بررسی کنید دشتی در همان نیمه بارها دریبل زد و در چند صحنه خطا گرفت. او حتی در بدترین شرایط نیز تکنیک بالایش غیر قابل کتمان بود.

نتیجه این که: دشتی یک بازیکن تکنیکی است و احتمالا اگر نزدیک به دروازه بازی کند می تواند موثرتر باشد. در ضمن استرا هم اعتقاد داشت دشتی در مهاجم سایه موفق خواهد بود اما چون قاعدی و شیخ آماده بودند، در خط حمله فرصتی به دشتی نداد.

 

دشتی نمی تواند در پست وریا بازی کند، چون نمی تواند وظایف دفاعی سنگین را بر عهده بگیرد. اما اگر نزدیک دروازه حریف باشد هم می تواند پشت محوطه خطا بگیرد یا دروازه را تهدید کند و هم به عنوان یک بازیکن دونده می تواند با اتکا به قدرت تکل زنی اش (که زیاد انجامش می دهد) توپگیری کند و دفاع حریف را تحت فشار بگذارد.

منبع https://sport.shafaqna.com/


رومه خبری مطلب دشتی ,بازی ,تواند ,مهاجم ,دروازه ,استراماچونی ,داشت دشتی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

بماند فروشگاه اینترنتی کفش و کتانی جوان مد مبل راحتی stoaweat چت بکاپ|ابزار چت روم همه چی موجوده تهران محمد رضا رحیمی پور سیما دانلود | دانلود فیلم و سریال ایرانی جدید