افزونه داپلیکتور پرو Duplicator pro – آیا میخواهید از وب سایت خود یک بک آپ کامل و مطمئن در زمان دلخواه بگیرید ؟ آیا میخواهید وبسایت خود را به شکلی مطمئن به هاست دیگری انتقال دهید؟ افزونه بک آپ Duplicator Pro  به راحتی و خیلی ساده این کار را برای شما انجام می دهد.
چرا افزونه داپلیکتور پرو Duplicator pro  ؟؟؟

همیشه نحوه انتقال سایت در وردپرس به یک دامنه جدید دیگر ، از جمله کارهای سخت و پیچیده محسوب می شد. و گاهاٌ با انتقال سایت به یک دامنه جدید لینک های قدیمی همچنان در دیتابیس باقی می ماند و باعث می شد که خیلی از تصاویر با خطای Not Found  مواجه شوند، این مشکل جدی علاوه بر اینکه ظاهر سایت شما را به هم ریخته نمایش می داد در رتبه سایت شما نیز تاثیر منفی میگذاشت .

معرفی افزونه داپلیکتور پرو Duplicator pro  
در ادامه با ما همراه باشید تا افزونه داپلیکیتور پرو  Duplicator Pro را به شما معرفی نماییم  تا علاوه بر حل کامل این معضل با خیالی راحت سایت خود را بدون هیچ خطایی انتقال دهید و یا اینکه در زمانی که نیاز به بک آپ دارید با یک کلیک از سایت خود بک آپ تهیه کنید.


سرگرمی ، مقالات مفید و معرفی بهترینها سایت ,افزونه ,duplicator ,داپلیکتور ,انتقال ,معرفی ,افزونه داپلیکتور ,دامنه جدید ,انتقال سایت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

درگاه پرداخت الكترونيكي چیست؟ معرفی کالا فروشگاهی فیلم و سریال های جدید ساسان مارکت دانلود اهنگ جدید نیم وجبی سامانه پاسخگویی رایگان به سؤالات حقوقی Rahkan SEO