رئیس جهانی فناوری های چاپ نمایشگاه دوسلدورف می گوید: در 10 سال اخیر با ورود فناوری دیجیتال به صنعت چاپ شاهد تغییرات زیادی هستیم، البته در بازدیدی که از نمایشگاه داشتم از دیدن پیشرفت های ایران به ویژه در بخش طراحی و گرافیک که خیلی قدرتمند است، شگفت زده شدم.

سبین گلاریان می افزاید: با وجود ظرفیت های خوبی که ایران در صنعت چاپ دارد به راحتی می تواند وارد بازارهای بین المللی شود که هم ایران و هم جامعه جهانی از همکاری های متقابل منتفع خواهند شد.

 

مدیر اتحادیه جهانی فناوری و بسته بندی دوسلدورف می گوید: با برندهای جهانی زیادی در نمایشگاه دوسلدورف همکاری می کنیم و هدف ما از حضور در این نمایشگاه مرتبط کردن کشورهای در حال رشد با برندهای معتبر است.

برنر یابلونوسکی در ادامه می افزاید :ایران در زمینه مواد غذایی از وضع خوبی برخوردار است ولی برای رسیدن به بازارهای جهانی نیاز به بسته بندی های خاص دارد که در تعامل و همکاری با برندهای معتبر فراهم خواهد شد.


zafpack جهانی ,نمایشگاه ,برندهای ,همکاری ,دوسلدورف ,فناوری ,برندهای معتبر ,بسته بندی ,نمایشگاه دوسلدورف ,جهانی فناوری منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دلنوشته های دانش آموزان❤️❤️ فروش لوازم خانگی یاس چت ، چت یاس دیسلاو موزیک ???? ꜱᴀᴠᴇ ᴛʜᴇ ᴇᴀʀᴛʜ ???? هر چی که بخوای rthegard