فرق تیشرت با پولوشرت

آیا می دانید تیشرت با پولوشرت چه تفاوتی دارد؟ تفاوت بارز این 2 لباس در فرم یقه است. پولوشرت دارای یقه های پیراهن مردانه با 2 یا 3 دکمه است اما تی شرت ها شامل یقه های گرد و همچنین یقه هفت هستند.

جنس پولوشرت بیشتر از جنس نخ های بافتنی هستند و کم تر در آن ها از ابریشم و الیاف مصنوعی استفاده شده است.

اگر شما بیشتر از استایل های کژوال استفاد می کنید باید بدانید بهترین انتخاب برای شما پلوشرت ها ( تی شرت یقه دار ) می باشند که بسیار راحت می توانید پلوشرت را با انواع شلوار و کت های اسپرت ست کنید.

بسیاری از افراد پولوشرت را با نام های تیشرت تنیس و یا تیشرت چوگان می شناسند.

چگونه باید پولوشرت مناسب اری کنیم؟

این سوال بسیار مهمی برای خانم ها و آقایان شیک پوش می باشد. از نظر ما بهترین کسی که می تواند برای رسیدن به پاسخ این سوال کمکتان کند یک استایلیست می باشد. 

استایلیست ها با آنالیز کردن چهره و اندامتان بهترین انتخاب مناسب شما را بهتان معرفی می کنند تا بتوانید با کم ترین هزینه استایلی شیک و تمیز داشته باشید.

نکته بسیار مهم در انتخاب پولوشرت ها در این می باشد که حتما به جنس آن دقت کنید. اگر برای فصول گرم قصد یک پلوشرت را دارید دقت کنید حتما از جنس نخ باشد تا کمک کند در گرمای تابستان کمتر عرق کنید.

یادتان نرود برای خوش پوشی بانوان نیاز است که دکمه های پولوشرت را حتما ببینید تا ظاهری مرتب تر داشته باشید اما آقایان بهتر است دکمه پلوشرت خود را باز بگذارند.

نکته دیگری که در انتخاب پولوشرت باید به آن توجه داشته باشید این است که هنگام پولوشرت دقت کنید که حتما فیت تنتان باشد زیرا گشاد بودن و تنگ بودن بیش از حد لباس به هیچ عنوان باب میل استایلیست ها نیست.

انواع پولوشرت

پولوشرت ها مانند سایر لباس ها انواع و طرح های مختلفی دارند. پولوشرت کلاسیک که به صورت تک رنگ بوده و می توان آن را به راحتی با شلوار های رسمی، جین و حتی شلوارک ست نمود، پرطرفدارترین نوع پولوشرت می باشد.

اما اگر شما استایلی کژوال دارید ما به شما پیشنهاد می کنیم به جای مدل کلاسیک از پولوشرت های یقه رنگی استفاده کنید زیرا این مدل بسیار برای استایل های خیابانی مناسب است.

معمولا میانسالان در زمستان از پولوشرت های آستین بلند استفاده می کنند. اگر شما هنوز در دوران جوانی به سر می برید پیشنهاد می کنیم از انتخاب این نوع پلوشرت دوری کنید تا بتوانید تیپی شاداب و زیبا داشته باشید.

چگونه متوجه شویم پولوشرت برایمان مناسب است؟

همانطور که در بالا به ان اشاره کردیم پولوشرتی مناسب شما خواهد بود که نه خیلی گشاد باشد نه بیش از حد تنگ، بلکه باید فیت اندام شما باشد.

بهترین انتخاب در پولوشرت این می باشد که به اندازه 25 تا 50 میلیمتر از هر 2 طرف بدنتان آزاد باشد.

شما می توانید در سایت ایران پوشاک همه ی نکته هایی که باید برای شیک پوشی، ست کردن لباس و سایر نکات مربوط به پولوشرت را بدانید مطالعه کنید.



iranpooshak پولوشرت ,تیشرت ,پلوشرت ,لباس ,حتما ,داشته ,داشته باشید ,بهترین انتخاب ,انتخاب پولوشرت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

خاطره چت|چت خاطره|چتروم خاطره ـوبلاگ خاطره پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان دانلود فیلم ابوعلی اموزش بورس به زبان ساده پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان خدمات سئو سایت وبرندینگ وافزایش درآمد آپشن خودرو | گندم کار باربری و اتوبار