روش ها

روش های مختلفی برای انجام این روش براساس دستگاه خاص مورد استفاده وجود دارد:

 

  • دست ابزار الماس-سر(Diamond-tip hand piece)

دست ابزارهای الماس سر به طوری طراحی شده است که به آرامی سلول های مرده پوست را بتراشد و در همان زمان، پوست تراشیده شده را بلافاصله می مکد.

عمق سایش ممکن است تحت تأثیر فشار روی دستگیره و همچنین مدت زمان مکش روی پوست قرار گیرد. این نوع از اپلیکاتور میکرومبراسیونی به طور کلی در مناطق حساس چهره مانند نزدیک به چشم استفاده می شود.

 

  • میکرودرم ابریژن کریستال (Crystal microderm abrasion)

میکرودرم ابریژن کریستالی از یک دست ابزار کریستالی که  کریستال با غلظت مناسب را اسپری می کند، استفاده می کند تا لایه های بیرونی پوست را بتراشد. مانند دست ابزار الماس-نوک، سلول های مرده فورا مکیده می شوند.

انواع مختلف کریستال هایی که ممکن است استفاده شوند عبارتند از اکسید آلومینیوم و بی کربنات سدیم.

 

هیدرودرم ابریژن یک روش جدیدتر است. این روش شامل ترکیبی از آنفوزیون پوستی همزمان و لایه برداری بدون کریستال می باشد. کل پروسه تولید کلاژن را تحریک می کند و جریان خون پوست شما را حداکثر می کند.

 

عوارض جانبی میکرودرم ابریژن

عوارض جانبی رایج میکرودرم ابریژن شامل سردرد ملایم، تورم و قرمزی است. اینها معمولا در چند ساعت پس از درمان بهبود می یابند.

ممکن است توصیه شود که از مرطوب کننده استفاده کرده تا  خشک و پوسته پوسته شدن پوست را به حداقل برساند. کبودی کوچک ممکن است رخ دهد. این کبودی عمدتا ناشی از روند مکش در طول درمان است.

 

پس از انجام میکرودرم ابریژن چه اتفاقی می افتد؟

میکرودرم ابریژن چیست، روش انجام و عوارض جانبی

پس از میکرودرم ابریژن، زمان نقاحت کم است یا اصلا وجود ندارد. شما باید بتوانید فعالیت های روزانه خود را بلافاصله از سر بگیرید.

پوست خود را مرطوب نگه دارید و از محصولات آرایشی ملایم استفاده کنید. از مصرف داروهای موضعی آکنه حداقل تا یک روز پس از درمان اجتناب کنید. بسیار مهم است که پوست خود را با کرم های ضد آفتاب محافظت کنید. تا چند هفته پس از درمان پوست شما می تواند حساسیت بیشتری نسبت به خورشید داشته باشد.

شما می توانید انتظار داشته باشید نتایج قابل توجهی را بلافاصله پس از انجام این روش مشاهده کنید. تعداد جلسات میکرودرم مورد نیاز بستگی به شدت مشکلات پوست شما و نیز انتظاراتتان دارد.

 

متخصص پوست شما احتمالا برنامه ای برای تعداد اولیه جلسات و همچنین درمان های ترمیمی دوره ای طراحی می کند.

برای مطالعه مطلب کامل بر روی میکرودرم ابریژن کلیک کنید.


مجله خبری پوست مو زیبایی لاغری زیباچه پوست ,میکرودرم ,ابریژن ,استفاده ,درمان ,کریستال ,میکرودرم ابریژن ,عوارض جانبی ,ابزار الماس منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تحقیق,مقاله,پروژه,پرسشنامه,جزوه,حل تمرین دانلود دونی زنبق فست وان موزیک | دانلود آهنگ جدید تیزهوشان و نمونه دولتی شرکت فنی مهندسی ستوس hispageR shop