تابحال دوست داشته‌اید سوار بر یک اتومبیل سنگین راهی جاده‌ها و شهرهای مختلف شوید؟ یا حتی نحوه‌ی رانندگی با کامیون های حمل بار را بدانید؟
بازی Euro Truck Simulator 2 شما را به شهرهای زیبا و دیدنی اروپا خواهد برد. شهرهایی چون برلین، مادرید، پاریس، آمستردام و غیره میزبان کامیون حمل باری خواهند بود که شما آن را کنترل می‌کنید. طراحی کامیون‌ها بسیار دقیق و واقع گرایانه انجام شده و سازندگان دقت بسیار زیادی را صرف به‌کارگیری تمامی علائم و ویژگی‌های یک کامیون حمل بار نموده‌اند.
بازی Euro Truck برای نخستین بار در تاریخ Mar 2013 عرضه شد و امکان رانندگی در شهرهای مختلف اروپا را به بازیکن داده است.
در نسخه‌ی دوم گرافیک بازی با جزئیات بالاتری عرضه شده و ساختمان‌ها، شهرها، جاده‌ها، وسایل نقلیه و موارد این چنینی شامل این تغییرات جدید هستند. این بازی محبوب و جذاب برای windows توسط تیم گیم شاتل لند با لینک مستقیم از سرور داخلی به شما کاربران گرامی تقدیم می شود.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب بروید.


شیراز مووی بازی ,truck ,euro ,کامیون ,شهرهای ,euro truck ,دانلود بازی ,بازی euro ,truck simulator ,شهرهای مختلف ,euro truck simulator منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه رابی بوی عکاسی تبلیغاتی خشکشویی|خشکشویی آنلاین|اتوشویی|اتوشویی آنلاین مواد شیمیایی مراقبت از پوست وزیبایی فروشگاه سایت موفقیت