تیشرت یکی از جذاب ترین پوشش هایی است که همه ما به آن علاقه داریم و می دانیم که با یک تیشرت ساده می توانیم ترکیب های جالب و بی نظیری بسازیم. همه ما از اهمیت تیشرت در استایلمان آگاهی داریم و می دانیم ترکیب تیشرت با شلوار جین به خصوص در آقایان بسیار جذاب می باشد. لباس، به خصوص تیشرت نکات بسیار مهمی دارد که اغلب ما بدون توجه به این نکات اقدام به می کنیم اما با دانستن این نکات میتوانیم ی دلچسب تر را داشته باشیم. ما در این مقاله به شما کمک می کنیم تا با داشتن یک تیشرت و نکات مربوط به ست کردن تیشرت با انواع اکسسوری ها و جین ها، بتوانید ظاهری زیباتر از قبل داشته باشید.

مهم ترین نکته در خوش استایلی بلد بودن بازی در رنگ ها است، بسیاری علاقه دارند تا از رنگ های در یک طیف رنگی استفاده کنند. بهتر است که در استایل کلی خود از 3 رنگ کلی استفاده کنید. بنابراین هنگام لباس برای ست کردن بهتر است به طور کلی از 3 رنگ استفاده کنید. همچنین برای تیشرت در این زمان می توانید از رنگ های خنثی استفاده کنید.

در این استایل ها کافی است هماهنگی در بین رنگ ها را رعایت نمایید، به طور مثال اگر از تیشرت مشکی استفاده کرده اید بهتر است از شلوار جین طوسی تیره که در آن سنگ شویی شده است بهره ببرید. اما اگر شما از آن دسته افراد هستید که از استفاده تضاد رنگ ها در استایل خود لذت می برید کافی است با تیشرت سفید به همراه شلوار مشکی استفاده کنید تا در کنار ساده بودن شیک هم به نظر برسید.

اگر می خواهید با پوشیدن یک تیشرت ست نیمه رسمی داشته باشید و از ست اسپرت دور شوید کافی است از یک تیشرت طرح دار به جای ساده استفاده نمایید.

 اما به این نکته توجه کنید که هر چه تیشرت و شلوارتان ساده تر باشد می توانید یک ست رسمی تر داشته باشید و هر چه قدر در استایلتون از شلوار های زاپ دار و تیشرت با رنگ های تند و شلوغ استفاده کنید از جدیت استایل خود دورتر می شوید.

برای بسیاری از کاربران سوال می باشد که آیا تیشرت باید حتما روی شلوار قرار گیرد؟

اگر تا چند وقت پیش از ما این سوال را می پرسیدید بدون شک جواب ما به شما این بود که بله حتما باید تیشرت بر روی شلوار قرار بگیرد. اما مدتی است که رایج شده است که تیشرت ( T-shirt ) را داخل شلوار میگذارند و با کمربندی زیبا این استایل را ترکیب می نمایند.

شما حتی می توانید با پوشیدن یک پیراهن مردانه با دکمه هایی باز بر روی این ست، یک استایل کامل داشته باشید. یادتان باشد در انتخاب اکسسوری به یک مدل بسنده کنید و در مصرف اکسسوری ها زیاده روی نکنید. اگر قصد دارید تا یک ست مردانه و شیک ایجاد کنید می توانید با لباس هایی که در سایت ایران پوشاک قرار داده شده است ست خود را کامل کنید.

در قدیم شلوار های پارچه ای را به هیچ عنوان با تیشرت ست نمی کردند اما در دنیای امروزی می توان این ست را با داشتن شلوار پارچه ای کلاسیک بسیار جذاب نمود فقط همانطور که در بالا اشاره کردیم یادتان نرود در انتخاب اکسسوری اصلا زیاده روی نکنید. در دنیای مد امروزی دیگر افراد تمایل زیادی به همرنگ پوشیدن ندارند و بهتر است در استایل خود از 3 رنگ استفاده نمایید. توجه کنید که اگر رنگ های به کاربرده شده در استایل تان کمتر از 3 رنگ باشد امکان خستگی چشم بالاست، در مقابل اگر این تعداد رنگ بیش از 3 رنگ باشد به شما ظاهری شه خواهد داد.

برای اینکه بتوانید یک استایل خفن و شیک داشته باشید پیشنهاد می کنیم به سایت ایران پوشاک برای لباس مراجعه کنید و با در نظر گرفتن نکاتی که در بالا در رابطه با تیشرت گفته شد ی رضایت بخش داشته باشید.




iranpooshak تیشرت ,استفاده ,شلوار ,استایل ,داشته ,ساده ,داشته باشید ,استفاده کنید , تیشرت ,شلوار قرار , لباس ,سایت ایران پوشاک منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Shepardtefxlndi7 Accueil . خبر تازه فروشگاه 707th سایت شخصی سامان چروی maskad یکی یه دونه ترجمه انگلیسی به فارسی