قفل اثر انگشتی چیست؟ 


قفل اثر انگشتی


قفل اثر انگشتی از جدید ترین مدل قفل های هوشمند می باشد. قفل ها که از وسایل امنیتی قدیمی و پرکاربرد می‌باشند از گذشته تا حال برای حفظ اموال شخصی و امنیت آنها مورد استفاده انسان ها بوده اند. معمولاً همیشه در کنار قفل، کلمه کلید نیز همراه بوده است. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی، قفل هایی هوشمند و پیشرفته ای مانند قفل اثر انگشتی، اختراع و تولید شده که دیگر الزامی به کلید ندارند. و با وجود آن ها مشکلاتی از قبیل گم شدن کلید، شکستن آن و نیاز به کلید سازی دیگر برای شما به وجود نخواهد آمد.


کاربرد قفل اثر انگشتی 


قفل اثر انگشت با اسکن و اثر انگشت شما و تبدیل داده‌هابه یک الگوی عددی کار می‌کند. هنگامی که برای اولین بار انگشت خود را بر روی اسکنر قرار می‌دهید، تبدیل داده‌های عددی صورت می‌گیرد و الگوی اثر انگشت  کاربر ذخیره می‌شود. این فرآیند سپس هر بار که می‌خواهید به محیط دسترسی داشته باشید تکرار می‌شود.

دفعه بعد که فردی انگشت خود را روی اسکنر قرار می‌دهد، داده‌های به‌دست آمده از طریق انگشت را با مقادیر از پیش ذخیره شده مطابقت می‌دهد؛ در صورت یافتن، دسترسی داده و در باز می‌شود. از طرف دیگر، اگر شخص دیگری در تلاش باشد تا به محیط وارد شود، دسترسی مجاز نخواهد بود .

در اینجا تطبیق الگوریتم مهمترین فرآیند است. این موضوع معمولاً با فرآیند تطبیق مینوتیا  حاصل می‌شود. در این حالت، چندین نقطه مینوتیا به همراه موقعیت و جهت آنها در خطوط انگشتان شما قرار دارد که هنگام ثبت اثر انگشت برای اولین بار فعال شده و این اطلاعات در حافظه قفل ذخیره می‌شوند.


قفل اثر انگشتی

مزایای قفل اثر انگشتی 


  1. مجهز به لمس اثر انگشت 

  2. دارای سیستم ضد هک 

  3. داری سیستم اعلام حریق 

  4. قابلیت ثبت اثر انگشت 8 کاربر 

  5. قابلیت همزمان استفاده از اثر انگشت و رمز عبوری 

  6. قابلیت باز شدن با ریموت از راه دور 

  7. و.


azimsanat انگشت ,می‌شود ,قابلیت ,دسترسی ,فرآیند ,ذخیره ,اسکنر قرار ,برای اولین منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود فیلم و سریال تصفیه آب صنعتی پیور آکوا تم باران بوسه بر کتاب vps-poster پنل پیامک تبلیغاتی مدرسه آموزش از راه دور بینات قائمشهر ایوان سبز دانلود رایگان