قفل دیجیتال یکی از انواع مدرن قفل است که امنیت و راحتی بسیاری را نسبت به قفل های قدیمی تامین می کند. این قفل برای بسیاری از مکان ها که نیاز به امنیت بالا دارند بهترین انتخاب است. با این حال برای آن باید با دقت عمل کرد و مدلی که متناسب با نیاز ما باشد و کیفیت لازم را داشته باشد را انتخاب کرد. اما یک قفل دیجیتال باید چه ویژگی هایی داشته باشد تا بتوان به آن صفت با کیفیت داد؟ شاید اگر ما بدون هیچ اطلاع قبلی برای قفل دیجیتال اقدام کنیم ندانیم کدام قفل با کدام ویژگی ها را انتخاب کنیم و این نتواند نیاز ما را تامین کند. بنابراین دانستن ویژگی های یک قفل دیجیتال با کیفیت بسیار مهم است.

ویژگی های قفل دیجیتال با کیفیت

کیفیت ساخت و مقاومت بدنه

درست است که ویژگی اصلی قفل دیجیتال سازوکار الکترونیکی آن است، اما همچنان جنس بدنه و مقاومت آن اهمیت دارد. بدنه قفل دیجیتال باید از فولاد مقاوم ساخته شده باشد تا در برابر تلاش های سارقان برای از بین بردن قفل مقاوم باشد.

قفل دیجیتال

تنوع ساز و کارهای باز کردن قفل

داشتن چندین روش برای باز کردن قفل باعث می شود شما بتوانید هر چند وقت یکبار این روش ها را عوض کنید و شانس سارقان را برای باز کردن آن کاهش دهید. علاوه بر آن می توانید دو روش را به صورت موازی یا سری برای باز کردن قفل تعیین کنید. شیوه موازی یعنی این که چند روش مانند اثر انگشت و کارت مغناطیسی را تعیین کنید و با هر کدام از آن ها بتوانید در را باز کنید. مزیت این شیوه این است که به عنوان مثال با در اختیار نداشتن کارت یا فراموش کردن رمز عبور می توانید با اثر انگشت خود در را باز کنید. روش سری نیز به این معناست که دو تا از این کلید ها به شکل همزمان برای باز کردن قفل نیاز باشد. انتخاب این شیوه باعث افزایش چشمگیر امنیت قفل می شود.

داشتن سیستم هشدار حریق و گیر

داشتن سیستم گیر باعث می شود در صورتی که خارج از خانه باشید از تلاش سارقان برای باز کردن قفل اطلاع پیدا کنید و اقدامات لازم را انجام دهید. سیستم اعلام حریق نیز در موارد آتش سوزی یا تلاش برای باز کردن قفل با ذوب کردن آن بسیار کارآمد است.

بهترین قفل دیجیتال کدام است

کنترل از راه دور و قفل کودک

داشتن این ویژگی ها باعث احساس راحتی بیشتر در استفاده می شود. توانایی کنترل از راه دور با موبایل به شما کمک می کند راحت تر ورود و خروج مکان مورد نظر را کنترل کنید. همچنین قفل کودک به شما کمک می کند از امنیت کودکان خود در خانه اطمینان داشته باشید.

قفل رمزی، گزینه ای مناسب برای قفل دیجیتال

قفل رمزی یکی از انواع قفل دیجیتال است که کاربرد گسترده ای دارد. قفل رمزی همانطور که از نامش پیدا است به طور خاص برای باز شدن با رمز طراحی شده است. رمز در صورتی که هوشمندانه تعیین شود یکی از بهترین و امن ترین شیوه های دسترسی قفل است. با این حال قفل رمزی نیز تنوع دسترسی دارد و رمز تنها شیوه باز کردن آن نیست.

 

 


azimsanat دیجیتال ,ویژگی ,کیفیت ,شیوه ,امنیت ,باعث ,برای ,تعیین کنید ,داشتن سیستم ,سارقان برای ,ویژگی هایی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سیده زهرا آذری دانلود آهنگ جدید nadigarden پانک2 اینجا همه چی هست پوکه معدنی|قیمت پوکه معدنی|پوکه معدنی قروه rond