هر روزه رژ لب جامد افزایش می یابد و اکثر خانم های خوش سلیقه ، از رژ لب جامد برای آراستن لب های خود استفاده می کنند.

خب البته ماندگاری رژ لب های جامد کم است چرا که هر چه مرغوبیت رژ لب بیشتر باشد، میزان سرب کاری کم می شود. برای همین است که خانم ها مجبور هستند در طول روز برای تمدید آرایش چندین مرتبه از این محصول استفاده کنند.

با توجه به مصرف هر روزه رژ لب توسط بانوان، حتما باید از رژ لب مرغوب استفاده شود تا سلامت آنها به خطر نیفتد. 

اما برعکس اگر رژ لب جامد تان را از بین برندهای معتبر آرایشی انجام دهید می تواند باعث نرمی و درخشش لب هایتان شود.

در این مقاله قصد در مورد رژ لب جامد آبرسان ساخته شده توسط یکی از برند های مطرح و خوب اطلاعاتی ارائه کنیم پس با ما همراه باشید.

سرب موجود در رژ لب جامد را جدی بگیرید.

اگر بعد از استفاده از رژ لب جامد احساس سنگینی و چسبنده بودن لب ها را حس کردید بدانید که در رژ لب جامد دقت لازم را به کار نبرده اید و محصولی که اری کردید فیک و تقلبی است.

معرفی رژ لب جامد مغذی

تمام رژ لب ها چه جامد باشد چه مایع دارای مواد اولیه یکسانی است. اما چیزی که تفاوت ایجاد می کند میزان ترکیب این مواد با یکدیگر است. مثلا اگر میزان چربی موجود در یک رژ لب زیاد باشد آن مدل رز لب چرب و مغذی است و اگر میزان چربی کم باشد رژ لب شما خشک و البته ماندگار است. اگر رژ لبی ماندگاری بالایی داشته باشد می تواند به دلیل پایین بودن چربی موجود در آن لب هایتان را بسیار خشک و پوسته پوسته کند.

در نتیجه اگر میزان موادی که با هم ترکیب می شوند استاندارد نباشد رژ لب به دست آمده می تواند خطرناک و  آسیب زننده باشد. در رژ لب های فیک و تقلبی، میزان موادی که با هم ترکیب میشوند استاندارد نیست و به همین دلیل است که برخی از رژ لب ها را می گوییم که سرب دار است. این میزان سربی که در رژلب وجود دارد می تواند لب هایتان را خشک و پوسته پوسته کند و سلامتی بدن شما را در معرض خطر قرار دهد.

رژ لب جامد نا مرغوب چه آسیبی می زند؟

اگر به این خشکی لب ها توجهی نکنید و از روش هایی استفاده نکنید تا برطرف شود می تواند باعث ایجاد حساسیت های شدید پوستی شود. به طوریکه با گاز زدن یک سیب و وارد کردن کوچکترین فشاری لب هایتان ترک های عمیق بخورد.

 

جمع بندی

به دلیل حساسیت بالای پوست لب ها، استفاده و رژ لب جامد با کیفیت و استاندارد از اهمیت بالایی برخوردار است.

یکی از برندهای مطرح در این محصول ، روبی سان است که برای ساخت رژ لب های جامد این بند، از مواد طبیعی مثل عسل استفاده شده تا خاصیت آبرسان را به این محصول بدهد.

این ابزار آرایشی به دلیل اینکه به تعداد زیاد استفاده می شود اگر دارای کیفیت لازم و استاندارد نباشد می تواند به سلامت و لطافت لب هایتان آسیب وارد کند.

با رژ لب جامد از سایت روبی سان ، سلامت و زیبایی را به لب های خود هدیه دهید.





azimsanat جامد ,استفاده ,میزان ,تواند ,هایتان ,دلیل ,میزان موادی ,استاندارد نباشد ,پوسته پوسته ,چربی موجود ,جامد آبرسان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

AMIR0260 ـــــــثبتــــــــــــــــــــــــــ پورتال مهندسین عمران دانلود 97 رمانهای اراد ارسین 360درجه آموزش ریز به ریز استارگرل پنالتی گوگل ماشینهای اداری تردمیل پرومستر