عمل زیبایی بینی عملی است که به هدف تغییر فرم و اندازه بینی برای زیباتر کردن بینی انجام می شود. افرادی که از مدل بینی خود راضی نیستند برای برطرف کردن نقص ظاهری بینی خود و داشتن بینی زیباتر سراغ عمل زیبایی بینی می روند. عمل بینی یکی از محبوب ترین عمل های زیبایی است که تقاضای بسیاری در سرتاسر جهان دارد. همچنین نتیجه بخشی عمل بینی نیز بسیار بالاست. قبل از تصمیم گیری برای عمل بینی باید به موارد بسیاری توجه کرد. یکی از این موارد حداقل سن برای انجام عمل بینی است. عمل زیبایی باید بعد از کامل شدن سن رشد استخوان و پس از بسته شدن صفحه رشد باشد.

بینی فقط بعد از بلوغ شکل نهایی خود را پیدا می کند و این رشد تا سن 18 تا 20 سالگی کامل می شود. این سن زمانی است که می توان برای عمل زیبایی بینی اقدام کرد.

عمل زیبایی بینی

جراحی زیبایی بینی به چه هدفی انجام می شود؟

هدف از جراحی هر چیزی که باشد، شکل دهی بینی به شکل طبیعی و متناسب اولویت اول در عمل زیبایی بینی است. ایجاد این تناسب نیاز به تعادل ظریف بین اندازه، شکل، خطوط و تعریف پل بینی و نوک دارد. تغییر شکل بینی به مهارت و ظرافت جراحی احتیاج دارد زیرا میلی متر تفاوت بین نتیجه طبیعی و نتیجه ای را نشان می دهد که دارای علائم تجاری مشخصی از جراحی است.

در حالی که این کار معمولاً به دلایل زیبایی انجام می شود، عمل بینی نیز می تواند به عنوان روشی برای بهبود عملکرد از طریق اصلاح مشکلات تنفسی و کمک به کاهش علائم آپنه خواب و خروپف انجام شود. در این موارد، احتمالاً یکی روی سپتوم یا توربینات که راه هوایی را مسدود می کنند نیز عمل می کند، در غیر این صورت سپتوپلاستی یا برداشتن زیر مخاط شناخته می شود.

همچنین گروه بزرگی از بیماران که از ناحیه بینی آسیب دیده اند، اغلب دچار شکستگی بینی، ورزش یا در نتیجه حمله فیزیکی شده اند. این چند بیمار هستند که ممکن است شرکت های بیمه پزشکی برای بازپرداخت آنها را بپذیرند.

 فرآیند عمل زیبایی بینی چگونه است؟

·         عمل زیبایی بینی (که به عنوان عمل جراحی بینی شناخته می شود) تحت بیهوشی عمومی انجام می شود

·         طول روش و روش استفاده شده به میزان تغییر بینی شما بستگی دارد

·         جراح Nuffield Health شما می تواند با برداشتن غضروف نوک بینی شما را صاف کند

عمل زیبایی بینی

·         اگر قوز (پشت) روی بینی خود داشته باشید می تواند تراشیده شود

·         جراح همچنین می تواند با شکستن و سپس تنظیم استخوان های بینی شما را صاف و باریک کند

·         ممکن است جراح شما نیاز به بازسازی بخشی از بینی شما داشته باشد

·         این عمل را می توان از داخل سوراخ های بینی انجام داد (معروف به عمل زیبایی بینی بسته) در غیر این صورت جراح شما یک برش کوچک در ناحیه بین سوراخ های بینی شما ایجاد می کند تا ناحیه زیرین را نشان دهد (معروف به عمل زیبایی بینی باز)

·         ممکن است لازم باشد 1-2 شب را در بیمارستان سپری کنید

·         ممکن است شما یک آتل با نوار چسب روی بینی خود داشته باشید و بینی شما بسته شود

·         اگر بینی شما بسته شده باشد باید صبح از طریق جراحی تغییر شکل بینی از طریق دهان نفس بکشید

·         برای کنترل تورم و کبودی ممکن است بسته های یخی به شما داده شود

·         به شما داروی تسکین درد می دهند.

جراحی زیبایی بینی

نتیجه گیری

بینی عضوی است که عملکرد چندگانه ای دارد. تنفس و بویایی دو عملکرد مهم بینی هستند. همچنین بینی تاثیر بسیاری بر زیبایی چهره دارد. در صورتی که از تاثیر بینی خود بر زیبایی صورتتان راضی نیستید می توانید با انجام عمل زیبایی بینی چهره زیباتری داشته باشید.

کلینیک دکتر تهران بیوتی یک کلینیک تخصصی زیبایی است که عمل زیبایی بینی را برای انواع فرم های بینی و به مدل های مختلف انجام می دهد. هر تغییری که دوست داشته باشید روی بینی خود اعمال کنید در کلینیک دکتر تهران بیوتی قابل انجام است. برای دریافت مشاوره و مطالعه مقالات مختلف درباره عمل بینی می توانید به وبسایت دکتر تهران بیوتی مراجعه کنید.

 

 

 


azimsanat بینی ,زیبایی ,·         ,انجام ,جراحی ,ممکن ,زیبایی بینی ,داشته باشید ,تهران بیوتی ,دکتر تهران ,·         ممکن ,دکتر تهران بیوتی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه خانه اخوان تست نسن wings وبسایت شخصی سهند رشیدی تکنو سایت raphaelod0ae9d homepage